Portale społecznościowe oszałamiającymi platformami do marketingu
Coraz pokaźniejsza ilość marketerów dostrzega gigantyczne możliwości działania reklamy na portalach społecznościowych. Już w tym momencie, większa część korporacji, uznanych marek, podaje swoim odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Serwisy te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby hołdowników internetu, są także miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny towarów.
Internauci tworzą specyficzne kluby jednoczące wielbicieli, entuzjastów określonych artykułów, usług, działań – sprawdź prowadzenie fanpage cennik. Jeden fanpage, to przynajmniej 50 wielbicieli. Takich fanpage’y jest najwięcej, bo ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów marketingowych, im znacznie większy fanpage, tym poprawniejsze dotarcie z reklamą. Kilka lokalnych profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy entuzjastów, co ujawnia jak gigantyczny jest to potencjał reklamowy.
Taka ilość wielbicieli, pasjonatów danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Solidne produkty będą zrzeszały rozległą ilość wielbicieli, jest to nieuniknione. Wielbiciele odszukali swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak w rzeczy samej, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego kreowania wizerunku danego profilu.